SULO Belgium N.V. te Ninove

SULO staat meer dan 115 jaar symbool voor traditie, innovatie en toekomstgerichte strategie
rond afvalinzamelmiddelen zoals kunststof afvalcontainers, ondergrondse containers en
identificatie- en weegsystemen en is op zoek naar een

 

Internal Sales Assistant UGS (m/w/d)

FUNCTIEOMSCHRIJVING:

Als Internal Sales Assistant sta je in voor de dagelijkse werkzaamheden van de verkoop binnendienst voor de afdeling UGS.

  • Beheer van klantendossiersOpmaken, verwerken en opvolgen van standaardoffertes, orders, bestellingen, pakbonnen, facturen en creditnota’s voor klanten
  • Uitvoeren van bestellingen en facturatie in exact en de nodige opvolging in het kader van implementatie en nazorg
  • Het doorgeven van assemblage-opdrachten aan het magazijn
  • Het coördineren van transportopdrachten met het magazijn en andere externe leveranciers en de voortgang en levertermijnen hiervan bewaken tot aan de levering bij de klant
  • Het opmaken en opvolgen van planning, levering, plaatsing en andere werkzaamheden UGS in afstemming met de projectleiders en het opvolgen van de verkoopprojecten na implementatie
  • Het goedkeuren van aankoopfacturen van leveranciers
  • Het bestellen van voorraad voor onze centrale en decentrale magazijnen en het bewaken vanklantvoorraden
  • Behandelen van klachten
  • Deelnemen aan kick-off ’s en debriefings voor de goede en verdere opvolging van klantendossiers bij de gunning van een aanbesteding
  • De nodige support verlenen aan de Tender Specialist
  • Administratieve en telefonische ondersteuning van de sales. Dit houdt in:
    • Het afhandelen van de gewenste correspondentie
    • Opnemen van acties voorvloeiend uit de bezoekrapporten
    • Het opmaken en uitvoeren van mailingacties
    • Het opvragen van prijzen bij leveranciers en het uitvoeren van jaarlijkse indexaties

ALGEMENE VEREISTEN:

Je bent in het bezit van een diploma niveau Bachelor of A2-diploma in een administratieve richting of bent gelijkgesteld door ervaring.

Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een commerciële binnendienst

Volgende competenties typeren jou:

  • Je bent een dynamisch persoon en hebt een klantgerichte ingesteldheid
  • Je bent een vlotte onderhandelaar met een goed commercieel inzicht
  • Je bent stressbestendig.
  • Je bent flexibel en kan omgaan met piekmomenten.
  • Je werkt accuraat en kan zeer goed de juiste prioriteiten stellen.

Je kan je vlot mondeling en schriftelijk uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels en hebt een basiskennis Duits.

Je kan vlot werken met de meest courante software pakketten zoals Word, Excel, Outlook. Kennis van Exact is een plus!

AANBOD:

Je komt terecht in een succesvol internationaal bedrijf met een sterk moederbedrijf achter zich waar professionalisering centraal staat.

Verder bieden we jou:

  • Een boeiende en afwisselende functie en dit binnen een groeiende en gedreven organisatie
  • Marktconform salarispakket aangevuld met voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
  • 32 verlofdagen (20 wettelijke en 12 ADV- dagen)